Пост присвячується «а можна собачку пагалдить?»

 Пост присвячується «а можна собачку пагалдить?»

Слухайте, люди! Батьки дітей! Собачка, а в моєму випадку великий пес, не іграшка. Вона може не вкусити, бо у наморднику, але боляче вдарити лапами, завалити на землю, почати гавкати, та налякати дитину. Вашу дитину!

Навіть, якщо вона сама добра істота на землі, існують не добрі та агресивні собаки. І ваша дитина може натрапити на таку тварину!!

Тому! Пояснюйте вашим дітям, що не можна торкатися чужих собак. Бігти до них, кричати, махати руками та прохати погладити! Це ваша безпека, та дітей. Я ж не підхожу з проханням погладити вашу дитину, чоловіка, дружину? Чому собаку можна?

Ідемо сьогодні по центральній вулиці, обходимо малих, агресивних собак. Я її переключаю на їжу, саджу, хвалю. Ідемо далі, бачу боковим зором, іде. Іде в нашу сторону дівчинка років 10-11. Я переводжу Рубі на другу сторону від неї, ніби ховаю за собою. Ні вона продовжує іти, заходить позаду нас і починає канючити і потати ногами, - ааааа, хочу погладить сабакуууу!

Мама її осмикує, мов бачиш, що її ховають, не лізь. Відповідь - нееее, хачу, хачу і йде за нами!!!

Кричить мені в спину, - а можна пагладить сабачку!

Я жорстко відповідаю, - нет нельзя!

Це стрес, для мене. А для собаки? Теж стрес. Тим паче для нервово - невгамовного, молодого добермана!!!




Пару світанків




Комментарии