Харчування собаки.

 

Хочу написати про харчування собаки. 
 Після ентериту ми довго приводили шлунок до ладу, починали з відвару рисового, та куриної грудки, потім перейшли на більш важке харчування, телятина, та кістки. Бо хто б і щоб не казав, а собаці потрібне м’ясо кісткове. 

Потім я купила мішок корму, і так, як не дуже довіряю тим кормам, їли ми так. Ранком корм, а ввечері натуральна їжа. Я довго збиралась, але все ж таки ми перейшли на натуральне харчування.
 Мінус кормів для мене і собаки 
1. вона дуже багато п’є, просто неймовірно багато 
2. чухається 
3. пукає, це піпець 
4. може лізти шерсть (при тому не зрозуміло від чого) 

За півтори роки, я змінила кучу кормів, то слабить, то прищі, то худне

 Коротше, я психанула 

Плюси, якщо корм підходе – немає проносів, але 

1. Вони постійно ростуть у ціні

 2. Потрібно купляти великий мішок, а значить треба зразу потратити велику суму 

Перейшли ми на натуралку, вже пару тижнів 

Перестала пукати, вода стоїть зовсім не займана (бо рідини хватає в їжі) 

Даю я все сирим, але перемороженим, зараз варю кашу (даю дві ложки) бо зима, можливо літом залишу тільки овочі.

 Поки що чешеться (ми зараз линяємо) та і пару тижнів мало, щоб робити висновки 

Звісно я буду додавати вітаміни, та купую вкусняшки для дресировки (бо зручніше, чим ходити з кусками м’яса) 
Поки мене все влаштовує, здається вона навіть краще наїдається 

Чому я була в шоці від кількості рідини, яку вона споживала? Бо Бєрта була на натуралці і воду пила тільки літом в жару. Для мене такий сушняк, це прояв хвороби… а оці доріжки з крапель по хаті? Хто зна, як вони п’ють – зрозуміє))))







Комментарии