Імбирне + айсінг)

 Вирішила спробувати ще один рецепт. Поки мені все подобається, крім того, що мені не можна поглинати таку кількість мучного... Доведеться тримати себе в руках. А це дуже не легко... воно ж так пахне мммм))) 

 Пишу рецепт

 1 яйце 

100 гр масла

70гр цукру 

1,5 ч.л розпушувача

 2 ч.л меду 

1 ч. л. імбиру 

0,5 ч.л мускатного горіха 

1 ч.л кориці апельсинова скоринка з чверті апельсину 

200 гр борошна 

1 ч. л. кардамону

 ваніль

 Значить так. Всі прянощі перемішати в мисці разом із апельсиновими скоринками. Додати мед, цукор, розпушувач, яйце, масло та розтерти (перемішати все добре). Потім додаємо борошно і замішуємо тісто. Загортаємо в пакет або харчову плівку та в морозилку на 20 хв. Повинна сказати, що апельсин додав такі нотки, просто неймовірно. Це потрібно спробувати – обов'язково



Ось так це має виглядати, я думаю, можна додати какао для кольору печива. Тоді воно буде темним, я таке більше люблю)))





Випікала буквально 15 – 20 хв. Тільки краї починають рум'янитися – треба витягувати, інакше буде тверде.


Тепер Айсінг. Навіщо він потрібен? Це для прикрашання печива, пряників. Для нього потрібно 
 склянка цукрової пудри 
білок одного яйця 
лимонний сік Якщо немає лимонного соку, або самого лимона (щоб видавити) можна взяти лимонну кислоту


Всі ці інгредієнти ретельно збиваємо міксером 
 Якщо його замотати плівкою, то не твердне дуже довго 
 Пам'ятаю у мене півроку стояв у холодильнику. Його можна пофарбувати харчовими барвниками і глазур буде різнокольоровою.






 

Комментарии