Імбирне...!)

 Архівний запис зі старого щоденника від 09, 01, 2015 року



Розповідь моя буде "мабуть" довга, але постараюся скоротити по мінімуму )
 Зібралася я нарешті пекти імбирне печиво) пам'ятаю минулого року намучилася, нічого в мене не виходило, перша партія згоріла, а потім їм убити можна було, зате надовго вистачило))) 

 Цього року я перелопатила всі сайти, перечитала море рецептів і зробила на око) люблю я на око))) 
 Не виходить у мене ідеально за грамами та інше - ось така я ) Скупила всі інгредієнти, корінь імбиру купила, торік був порошок. Скажу вам це не зовсім одне і теж, корінь - він так пахне, ух! 

 отже, на водяній бані розтопила половину пачки маргарину, пачка була 200гр. разом із корицею (поклала багато більше трьох ч.л.) у нас її люблять! Кардамон десь 1 ч.л., цукор не повна склянка та мед 3 ч.л. і, звичайно, імбир 1 ч.л. 

 Отже: маргарин + мед + кориця, трохи пізніше цукор + кардамон + імбир зняла щоб трохи охололо 
 1 яйце змішала з ванількою (пакетик висипала) та половину ложечки чайної соди Все перемішала разом із маргариновою сумішшю. 
 За спеціями можна класти що завгодно і як Ви любите (мускатний горіх, гвоздику та ін.) 

 І наприкінці всього цього борошно, ну, не знаю... (стакан останній розбили – міряла чашками))))! пару чашок всипала, замісила, в плівку та в холодильник на дві години) 

 Страшно було я вам скажу. З тістом не дружу зовсім))) Дістала я цю суміш і так мені сподобалося) Не липне до рук, міситься добре, не розвалюється)
 Рома допомагав звичайно з формами і прикрашав його) 

 Так,! коротко не вийшло!




Комментарии