Про собак без повідця

 Чому? Чому в Україні існує список собак, які мають ходити у наморднику (ми там є) але немає малінуа, німецької вівчарки або лабрадорів наприклад. Раніше було, якщо собака вище за 40 см, то має бути у наморднику. Про повідець і так зрозуміло.

Якщо твоя собока неадекватна, бо ти не займався її вихованням, то тим паче вона має бути хоть прив'язана до тебе, бовдура!

В нашому дворі живе агресивна лобродориха, так саме ота добра, сімейна собака. Яких дуже часто вигулюють навіть без нашийника. Я не хочу ображати породу, знаю дуже милих, та хороших собак, але ця просто кінчена. Вона ще на Бєрту кидалась, бо її просто випускають з під'ізду без нічого. 

Сьогодні те семе, ми на повідці, у наморднику (халті) але не суттєво. Вона вилітає з підїзду і летить на нас, як навіжена. Моя теж починає на неї гарчати, бо це нормально, коли на тебе летять з усії дурі, захищати себе, та хозяїв. Але вона молоденька, та несмілива, гаркнула і відскочила, а те гімно кидається далі. Цілиться ій вкусити за бік, ага, щас! Є ще я, - ану ФУ, та ногою по печінці її щвидко заспокоїли. Це поки хозяїн кричав на неї і біг слідом. Все зайняло 30 секунд.

От скажіть мені, якщо в тебе собака невихована, якого ти виводиш її без повідця? Коротше, через пів року вона її вже покладе (моя) і в намоднику, бо це таки доберман. От тоді я буду погана, а собака в мене вбивця. Тоді вони почнуть свою собаку держати на повідці.


ні, в лісі ми гуляємо без амуніції



Комментарии