Нервовий зрив

 

Прогулянка, яка закінчилась нервовім стресом.

Не пам’ятаю такого з Рубі,  лаялися, прикрикувала на неї, але таке… ой

Коротше початок був так собі. Не вспіли виїхати з городу, як Рубі вивернула стакан кави. Потім ми їхали дуже повільно, бо ніяк не можемо перестати мене тягти з дики свистом в горлянці вперед. Ледве доїхали до того місця де я її відпускаю в вільну ходу, вона зірвалась вперед на якусь маленьку собачку (бо думала, що кіт) коли добігла – зрозуміла, що не так,  і повернулась. Коротше кричала на неї, звала – а воно ніби глухе. (не годиться це для життя в місті)

Потім ніби вже заспокоїлися, побігала полями, лісом, я фотографувала, нумо їхати додому. Перейшли залізничну дорогу біля озера, там вузька доріжка, її не прив’яжеш. Слухалась, бігла трохи попереду і тут …еееее  кіт!!! Вона зривається, летить за ним кругом хатинки, зву до мене, відразу повертається, тільки-но я її хотіла прив’язати, бо дорога вже дозволяла, вона бачить через дорогу людей. Але там стежка низько, та видно одні голови, думаю вона вирішила, що то коти, або не знаю що і летить на дорогу. В мене серце пішло в п’ятки, я так кричала, що люди повиходили з хат  подивиться на ненормальну.  Звісно добігши до людей розуміє , що помилилась і вертається назад, але баче мій стан – не підходить. Я її таки схопила  і тут мене вже було не зупинити, лупила по сраці, теліпала за грудки, ти що кричу, зовсім ку-ку!

Мені зараз соромно, дуже соромно… я її ніколи так не лупцювала. Ви скажете перестане до мене підходити, ні, не перестане, бо вона знає за що. Ці собаки доволі розумні, але її молодий вік, та витримка, як у всіх доберманів, грає злий жарт. Краще я її посмикаю, бо нема в мене стільки сили таку собаку сварити, доволі крупна, ніж вона під машину попаде.

Сьогодні та і вчора вчилися тримати себе в руках, три білки зовсім не чіпали, тільки дивились на них, це вже прогрес. Роботи з нею ще купа, але коли сам дресируєш, добре бачиш, які проблеми.

Головне це все відпрацьовувати, можливо і все її життя.



Комментарии