1 рік і 4 місяці.

 

Сьогодні нам 1 рік та чотири місяці.

Що можу сказати, важко. Дійсно важко, бо така собака не іграшка, а велика відповідальність. Я знала на що йшла. Я знала, що легко не буде, а воно і не повинно  бути.  Так народжується прекрасне. Іноді я опускаю руки, та здається, що все. Я не справилась, але це кризи, вони іноді трапляються.

З позитивного, собака це весело, цікаво (дресирувати) та кохання на все життя. От у мене друга соба, а я в неї одна та назавжди.

Чи мріяла я мати собаку, так. З дитинства мріяла. Чи думала, що це будуть добермани, звісно ні. Бо я так, як і всі далекі від собак люди, думала, що вони кончені. Так, вони звісно кончені, але самі найкращі, самі віддані, та самі гарні.

І ще, поки я не втратила Бєрту, я не знала, як можу сильно кохати. Настільки сильно, що болить і досі. Повірте, ви нікого так сильно не будете любити, як свого чотирилапого. Так, люди поряд, але це інше. Кохання до собаки набагато і набагато сильніше. Неймовірно сильніше, багато мене не зрозуміє і не розуміє зараз. Але, перед  тим, як когось осуджувати, взуйте його взуття та пройдіть його шлях.







Комментарии