Заячі історії.

 

Рубі та зайці.

Сьогодні було дві такі історії. Першого зайця побачила я. Іду по дорозі і бачу, щось біжить на мене. Здалеку не зрозуміло, невелика собака чи Заєць. Коли придивилась – Заєць.  Біжить не швидко, прямо на мене. Чому? Можливо люди їх підкормлюють, бо видно, що він не боїться… але!

Але я розумію, що там десь в кущах бігає Рубі. І добре, що вона вискочила на дорогу і побігла на мене, а не в сторону зайця. Заєць собаку відразу побачив, розвернувсь на 180 градусів і так дременув, що пилюка стовпом)))) думаю фух! Пронесло.

Далі ми пройшли поле, зайшли в лісок біля озера. Рубі десь носиться по кущах. І бачу зайця, який несеться в метрах 150 попереду від мене, а за ним летить Рубі. І це буквально три секунди, вони пропадають з мого поля зору. Кричу Рубі назад, вона завжди вертається. Не вспіваєш дорахувати  до 10. Але бігає зараза далеко, бо може. Бо це декілька секунд для неї, а мене серце в п'ятки. Собака, така собака)))



Колись я таки втигну це зняти на відео)))


Комментарии