Травневі вилазки

Остання вилазка на вєліку була цікава. 

Я получила по голові зубами. 

Поклала велосипед на траву та нагнулась нарвати польових квітів, а Рубі вирішила подивитись, чого я нагнулась. Коротше, летить те чудо до мене, перескакує колесо велосипеда та врізається щелепою мені в голову. Ой ой... Була шишка... але норм, голова в мене доволі міцна.

Потім їдемо далі, повертає моя коза в бік щось понюхати, а я поїхала. Дожене думаю, їду і бачу ромашки, а мені дуже потрібні ті ромашки (нащо я покажу) і добре, що я зупинилась. Нема Рубі, думаю скільки можна нюхати там. А трава вище коліна, та бачу, що вона (її вуха) поскакала в той бік звідки ми їхали. Кричу сюди, летить!!!! 

Потім ми (не я) обгавкали якогось дядьку, який купався у озері, підглядали за цаплею та їхали додому)



навіщо ромашки






Комментарии