Перші велосипедні прогулянки.

 Довго  не писала, бо не було настрою і взагалі інколи не знаєш чи прокинешся зранку. 

Коротше перший виїзд був вобше треш повний. Взяла Рубіка та велосипед і пішли до парку пішки, бо боялася, що вона мене вб'є. Правильно думала))) По перше, я їду вона бігає кругом мене та гавкає (на велосипед) По друге, прив'язана тягне, дуже. Вихляє по дорозі, лізе під колесо. 

Якось ми таки проїхали 8 кілометрів. Частину маршруту йшли пішки. 

Вдруге я вдягнула нашийник з шипами, бо вб'є таки. І тільки но вона почала мене облаювати прив'язала. Так пару разів робила, здається дойшло!!! Вже було трохи краще, тягне, але менше і здається зрозуміла, що прив'язаній не можна бігти в сторону від  мене.

Звісно поля, луга, ліс це супер, це вам не город. Нікого: бігай, бісись, гавкай - краса та й таке)


Після третього разу я зрозуміла, що повідець потрібен коротший. Вона біжіть трохи попереду колеса і якщо я повертаю не бачить, майже перестала рватись у строну, бо ну його. І так коліно двічі травмоване. 
Постійно намагається переходити на галоп, тормозю її, думаю колодок так надовго не хвате.
 взагалі потрібен досвід.




Комментарии