Весняне

 

Коротше, ходили ми знову в ліс. 
Так цікаво змінюється пейзаж, два тижні тому все було синє, цвіли проліски, тепер все жовте. Що цвіте, не знаю
Кліщів менше зняла, але було дуже мокро. На Рубі знайшла чотири, на мені два. По штанях повзли. 
Маршрут трохи змінили, пройшлися іншими стежками. 
Вчора погналася в парку знову за білкою, ну не може вона спокійно жити. Я сховалася за дерево, хоча вона і бачила, що я втікаю. Дивлюся біжить до дерева, яке спереду мене і дивиться за нього, мене немає. Постояла, подивилася в різні боки, знову під дерево, на верхівку дерева, а мене немає. Я трохи від сміху не уписялася, потім мабуть дійшло, що я дальнім, знайшла. 
Дощі йдуть і увесь час стан сонний, як під наркозом, але ми рухаємося і це добре. Живемо тільки без планів, які можуть бцти плани при сьогоденні и наших реаліях...
трохи мішачої цибульки 






Комментарии