Птахи прилетіли і давно)

Мда, вже пів березня позаду, а я все ще в сплячці. Реально, коли я висплюсь? 

Погода вже зовсім класна, але частіше похмуро, шпаки прилетіли. Два дні гуляю без куртки, з моєю козою не розслабишся і не замерзнеш. Стала стежити за мною, переглядаємося мовчки. Все частіше відчуваю нас командою, але якщо ---- не білка, котик, зайчик.. вони поки цікавіші за мене. Сподіваюся таки подорослішає й інтерес до них впаде.

У парку розкидали отруту, два собаки отруїлися. Зайшла до фейсбуку, фу… ці баби скінчені, краще б вони далі в однокласниках сиділи. 

Цитата «прибирайте за собаками і ніхто їх труїти не буде» Нормально, так? У мене друга і я прибираю, як це вбереже її від отрути. А безхатченки, яких дуже багато цього року (перевозили із зони бойових), хто за ними прибирає?
Коротше, люди лайно! Чим більше живу, тим більше люблю свою дівчинку, моїх дівчаток)







Комментарии