Життя з доберманом.

Так потроху ми дійшли до кінця літа 2022 - го року. Як і всі діти собачата теж милі, та лагідні до... До переходного віку. Коли починає мінятися характер. Тоді, мама держіть мене) ми довго сиділи вдома, а коли почали виходити, вона не могла нанюхатись. Їй хотілось бути всюди і одразу. 

Скільки ми лаялися, доказували хто головніший, кого слухатись, та сама велика проблема - це підбирання на вулиці всякої гидоти. Я довго мучилась, ненавиджу довгі повідці. Вони тягаються по землі, та все мажуть. 

Я здалась, та придбала електронний нашийник. Тихо, тихо... ніхто током собаку не лупить. Але це найкраще моє придбання. Через дві неділі вона майже не підбирала їжу, та стала слухнянішою. Іноді вона так захоплюється запахами, або роздивлянням, що не чує мене. Тоді спасає пищалка на нашийнику. Вона ніби приходить в себе.






Комментарии