Пекельні дні, собака з пекла

 

Пекельні дні, собака з пекла. 
Загалом два дні мене так колотило, що я і їсти не пам'ятаю, чи їла? А все через цього закоханого у  Рубі. Коротше того дня, коли він за Ромою ув'язався, я ще не знала, що чекає на мене наступного дня. 

У понеділок вранці прокинулася раніше і дай думаю вигуляю її поки собаки сплять. Все вдалося, але, Коли я вийшла в магазин (маю сказати, що одяг для вигулу і повсякденний я поділяю) це чудовисько стрибало на мене, намагалося зґвалтувати, взяла палицю, якщо стоїш на місці він безперервно гавкає, якщо в магазин – він за ногами . Всі - Чий собака? А вона не моя, але при цьому за моїми ногами біжить. Я у розпачі навіть балончик купила, пес досить агресивний.

Важко людям пояснювати, чому собака за мною ходить і на мене зло гавкає. Довів мене до сліз, у мене все тремтить… я в шоці. Так, у Рубі перша тічка, але ж для мене ні. Я всі правила вигулу знаю, куди і як, щоб не було такого…
 
Коротше вдалося мені його запшикать щоб хоч на якийсь час загубився, почула про себе багато цікавого. Що я хвора і мене в клітку потрібно, і щоб мені так бризнули. Бризнуть звичайно, коли я почну людей переслідувати та нападати. Коротше фу, така собі ситуація. Притулку у нас у місті немає, максимум це я можу його власним коштом каструвати, а мені воно треба?

Вівторок, він зранку з нами гуляти, лізе на Рубі - у неї вже все, охота пройшла. Вона сердиться, відгавкується, але він лізе. Порвав їй куртку, на стегні у неї укус… це не передати словами!
 
В результаті поїхав за чоловіком на роботу в тролейбусі, у траліку на нього гавкав, потім чоловік вийшов і пересів напарнику до машини. Все… поки що все.
А там ще три дні, я її викупляю… сподіваюся, він сюди так швидко не повернеться….

Я до тварин добре ставлюся, але себе і свого собаку люблю більше. Як же одна гадина може зіпсувати життя всій родині? І коли люди почнуть відповідати за своїх тварин? А не викидати на вулицю. Не повинні вони ось так  гуляти і розмножуватися. 

Вибалакалась.
Якось так...



Комментарии

  1. Лен,приветствую! Так может это беспризорная собака. Странно, что этот кобель не может себе другую найти. Маньяк какой-то!

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий