Зима та зимовий клопіт.

 

Перше. Сьогодні так і не погуляли, ця мерзенна сволота знову зустрілася по дорозі і все. Такого нав'язливого собаки я не зустрічала. А сука у мене не перша. Раніше прибігли два ринкові собаки, я їх послала і вони пішли. Все! Але цей екземпляр мені вже втретє псує настрій. Прямо за ноги її хватає. Я не можу отбитись, раз так смачно повідцем вліпила трохи відійшов далі.

Друге. Потрібно перечитувати, що пишу – помилок море.

Сидимо тепер удома, нікуди не вийти, а вчора цей наречений ходив за Ромою, мабуть на взуття потрапила мітка. Я не знаю, як на собаку впливати. І шкода, але бажання його покарати дедалі більше.
                                                            герой любовник


А ще іноді у нас буває сніг, хоча зима в цьому році дуже тепла. В січні було до +12 градусів.
Зараз +6
Тому ось був сніг і Рубі)





Комментарии