Сьогодення.

Ніч була жахлива. Стільки вибухів у нашій місцевості я давно не чула. Не спала всю ніч, ранок був гарний, дуже гарний. Але у Рубі тічка. Вона ніяк нам не шкодить, собака стає більш прив'язливою. Так само дресується, та радіє життю.

І тут прибігає мале гаденя, яке не дає ногою стати, лізе до собаки та псує всім настрій. 

Я гуляю далеко від місць вігула собак, знаю де і в який час гуляють кобелі. З Бертою було легше, вона була агресивно настроєна проти всіх незнайомих собак, але Рубі дуже ніжна. Вона таке дитинча, с такими оленячими очима. Кротше я не змогла одбитись, той жоних йшов за нами до дому, потім ще хвилин 30 вив, та гавкав під дверима. Непробиваєма тварина. За звичай дворики боязливі, трох тупнеш ногою і тікають. Еле тут якийсь збочинець!

Мені це ще терпіти неділю, я вже не знаю де гуляти. Сьогодні просто вдягла не неї труси, бо дні саме ті! аааааа

трохи фото різного часу







Комментарии

  1. Лен,привет! Рада, что Руби выжила, переборола эту поганую болезнь. Она совсем другая. Берту я помню, Руби столько пережила боли , поэтому она будет терпеливой и сговорчивой) ну ты умеешь воспитывать, помню по Берте. Поэтому всё делаешь правильно. Буду и дальше наблюдать за взрослением и возмужанием Руби. Если конечно ты не против.
    Лилия, Торнадо2112.

    ОтветитьУдалить
  2. Добралась до комментариев здесь. Я ёще плохо ориентируюсь, нужно многое настраивать) приятно будет пообщаться.

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий