Ентеріт

Продовжую історію про життя з доберманом.

Через три дні після появи Рубі в нашому домі її ранком вирвало. Я звісно напряглася, але вона добре їла, гралася, як завжди. 

На слідуючий ранок її знову вирвало, але тепер і екскрименти стали рідкі... і цей запах... його я не забуду ніколи. 

Схопила її і понесла до ветеринара. Прокапали, прокололи, сказали якщо буде так само, або гірше нести знову.

І я несла, бо ставало гірше. Блювотиння стало піною, то білою, то жовтою, та пронос, гидкий та нестерпний в'їдливий запах.


отакою вона була в перший день хвороби
Діагноз нам поставили на третій день - ентеріт
це страшна хвороба, я стільки передивилась відео, перечитала літеретури, пока дитина спала...
прогнози невтішні, гарантій ніяких...

як сьогодні пам'ятаю той четвер, коли вона вже не ходила, тільки відповзала від того, що витікало з неї

Постійно блювала та поносила. 


Дуже схудла, але намагалась повзати за мною

Після кожної капельниці, її так коробило, з неї так лило, вона так стогнала, що дивитись на це
не було сил, але я продовжувала
ветеринар побачив, що вона зовсім погана, та запропонував, капати її вдома, два рази ранком та ввечері.

Росписав мені всі процедури, я накупила ліків, на кухні був в нас ветеринарний кабінет
Клала її на пелюшку, на стіл - та капала

Той четвер був переломним, вона зовсім не їла і не пила вже 4 дні
Ходила під себе

Далі буде.....


Комментарии